Promocja w innowacyjnym przedsiębiorstwie już od wielu lat opiera się głównie na działaniach w internecie. ładna i funkcjonalna strona internetowa oraz dodatkowo profile na wszystkich możliwych stronach dających dostęp do kontrahentów to dopiero połowa dobrego planu. Niezbędna jest bowiem skuteczna i niedroga reklama, którą na 100 procent gwarantuje usługa Wyszukiwarkę AdWords.
Warto dowiedzieć się, co tak faktycznie wyróżnia ten program od klasycznych systemów podmiany bannerów i linków, które na pewno są już w odwrocie z rynku reklamy internetowej. Na pierwszym miejscu niewątpliwie należy wskazać na użyteczność takiej promocji. Polega ona bowiem na tym, iż przyciąga ona uwagę internaty wyłącznie wtedy, gdy wyszukuje on treści bądź usługi, którą akurat oferuje nasza firma. Jeżeli więc dana osoba poszukuje opon zimowych do samochodu, a my zajmujemy się sprzedażą firan i zasłon, AdWords wyświetli banner sklepu z oponami, a nie naszego salonu. W ten sposób taka reklama staje się niesamowicie efektywna, ograniczając pulę jej odbiorców wyłącznie do tych użytkowników, którzy mogą wyrazić zainteresowanie i kliknąć w link. Innym składnikiem, który powoduje, iż reklama AdWords nie posiada sobie równych jest fakt, że reklamodawca ponosi koszty jedynie skutecznego promowania jego marki. Opłata zatem pobierana jest nie za wyświetlenia reklamy, niemniej jednak wyłącznie i jedynie za faktyczne kliknięcia. Sprawia to, iż płacimy tylko za prawdziwe odwiedziny na mojej stronie. Biorąc pod uwagę wspomniany fakt, iż na 100 procent nie będą to osoby przypadkowe, liczyć możemy na to, że koszt reklamy szybko się zwróci.
Źródło: Reklama adwords.
Warto dowiedzieć się, co tak faktycznie wyróżnia ten program od klasycznych systemów podmiany bannerów i linków, które na pewno są już w odwrocie z rynku reklamy internetowej. Na pierwszym miejscu niewątpliwie należy wskazać na użyteczność takiej promocji. Polega ona bowiem na tym, iż przyciąga ona uwagę internaty wyłącznie wtedy, gdy wyszukuje on treści bądź usługi, którą akurat oferuje nasza firma. Jeżeli więc dana osoba poszukuje opon zimowych do samochodu, a my zajmujemy się sprzedażą firan i zasłon, AdWords wyświetli banner sklepu z oponami, a nie naszego salonu. W ten sposób taka reklama staje się niesamowicie efektywna, ograniczając pulę jej odbiorców wyłącznie do tych użytkowników, którzy mogą wyrazić zainteresowanie i kliknąć w link. Innym składnikiem, który powoduje, iż reklama AdWords nie posiada sobie równych jest fakt, że reklamodawca ponosi koszty jedynie skutecznego promowania jego marki. Opłata zatem pobierana jest nie za wyświetlenia reklamy, niemniej jednak wyłącznie i jedynie za faktyczne kliknięcia. Sprawia to, iż płacimy tylko za prawdziwe odwiedziny na mojej stronie. Biorąc pod uwagę wspomniany fakt, iż na 100 procent nie będą to osoby przypadkowe, liczyć możemy na to, że koszt reklamy szybko się zwróci.
Źródło: Reklama adwords.
0 komentarze:
Prześlij komentarz